Hopeless

Często książki, które chcemy przeczytać zostały nam polecone przez znajomych lub po prostu zainteresowała nas szata graficzna książki. W moim przypadku była zupełnie inna przyczyna przeczytania tej lektury. Gdy zamawiałam książki postanowiłam, że i tą "wrzucę" do koszyka. Jednym słowem kupiłam ją w ciemno. Nie zawiodłam się i jestem pozytywnie zaskoczona.
Przechodząc do bardziej już szczegółowej recenzji autorką jest Collen Hoover.Autorka bestsellerów New York Times'a. Mieszka w Teksasie z mężem i trójką synów. Książka opowiada o nastolatce, która ma na imię Sky i została adoptowana. Dziewczyna nie pamięta swoich biologicznych rodziców. Aktualnie mieszka z matką zastępczą o imieniu Karen. Ma swoją najlepszą przyjaciółkę Six. Następnie poznanie Deana Holdera z ,którym układa sobie życie odwraca się do góry nogami. Gdy zaczynamy czytać książkę wydaje nam się, że jest coś nadzwyczajnego w spotkaniu chłopaka. Jednakże jego pytania zaczynają być bardziej podejrzane i nurtujące to można się przerazić. Po pewnym czasie i nastolatka zaczyna interesować się chłopakiem. Holder wzbudza w dziewczynie fascynacje, uczucia i emocje, które są silniejsze niż kiedy kol wiek wcześniej. Jej poprzednie miłości nie wzbudzały w niej żadnych emocji. Natomiast przy Deanie traci głowę i jej emocje sięgają zenitu, które dążą do wielkiej miłości. Pomijając już to, że nastolatek pozmieniał życie Sky, ona sama zacznie powracać i przypominać sobie powoli swoją przeszłość i dzieciństwo. Zacznie interesować się jakie wydarzenia miały miejsce, kiedy ona była jeszcze małym dzieckiem. To co próbuje odkryć stanie się bardzo mroczne niż ona sama mogła przypuszczać. Będzie również wypytywać Holdera o wiele różnych spraw a przede wszystkim o jego bardzo tajemniczy tatuaż i co takiego on ma znaczyć a jest to napis "HOPELESS". Pytanie brzmi, czy uda jej się rozwiązać tajemnicze zagadki, które w jej życie wprowadził nastolatek?
































Historia zdecydowanie jest wspaniała. Dodatkową jej oprawą jest okładka, która zaprasza nas abyśmy poznali przeżycia bohaterów. Pozory mylą i mówią, że to kolejne marne romansidło dla nastolatek. Przez początek książki para tylko się całuje, jednakże opowieść bierze zupełny drastyczny obrót i zamienia się w ludzki dramat. Nie każdy przepada za czytaniem ckliwych momentów, więc po prostu je omińcie. Zdecydowanie bardziej warta jest ta mroczniejsza strona "Hopeless". Książka niesie wielki przekaz, który mówi aby komuś otworzyć oczy na krzywdę drugiego człowieka. Wydaje się, że miłość Holdera i Sky była zwyczajna. Jednakże ich uczucie było bardzo szczere i dojrzałe jak na ich dość młody wiek. Ich zaufanie do siebie i oddanie jest w zupełności wzorem do naśladowania. Chodź mają bardzo trudne sytuacje w swoim życiu jest ich bardzo wiele, trzymają się i wzajemnie wspierają. Książka jest dość obfita, jednakże czyta się ją bardzo szybko a przede wszystkim z wielką przyjemnością i ekscytacją co wydarzy się w dalszych losach bohaterów. Sedno książki jest na końcu co sprawia, że czytamy ją z zachwytem czasem i uroni się łza. Zdecydowanie mogę powiedzieć, że książka "Hopeless" jest jedną z historii, których żałuję się, że tak szybko się skończyła. Serdecznie zachęcam do przeczytania tej książki a na pewno nie pożałujecie.




Share this:

CONVERSATION

13 komentarze:

  1. Bardzo dobra recenzja, masz bardzo fajny styl pisania. Zachęciłaś mnie do sięgnięcia po ten tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musisz mi ją koniecznie pożyczyć na wakacje 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chciałam przeczytać tą książkę, ale się wahałam teraz wiem, że warto :) pozdrawiam i zapraszam do nas https://siostrydajarade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie wypożyczyłam tą książkę , teraz to już totalnie mam ochotę po nią sięgnąć! :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie napisana recenzja ;)
    Nigdy nie spotkałam się z tą książką, ale chętnie ją przeczytam przy okazji :D Wydaje się być naprawdę ciekawa :3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudowna! Aż się dziwię, że jeszcze jej nie przeczytałam.. może niedługo, oby! :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. duużo razy słyszałam o tej książkę, muszę ją w końcu przeczytać!
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tej autorki czytałam jedynie Maybe Someday, ale dzięki twojej super recenzji przeczytam i Hopeless :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna książka, czytałam ją już 3 razy i jeszcze mi się nie znudziła!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie to wszystko ujełaś, az może sie skuszę :D

    OdpowiedzUsuń