MINI HAUL

Dziś dość nietypowo jak na mnie, bo przychodzę do was z mini haulem. Jesteście w szoku nie ? Tak, ja również. Wszystkie linki do rzeczy znajdziecie na samym dole. Nie przedłużając, zobaczcie, co ostatnio zakupiłam.

Mini plecak-ostatnio bardzo go potrzebowałam. Jest wygodniejszy od torebki, a gdy jadę gdzieś dalej, chcę mieć obie ręce wolne.


Reebok- chciałam wypróbować inny kolor niż czarny i urozmaicić moje stylizacje.

Pasek- już długi czas szukałam takiego paska, ale w każdym mi coś nie pasowało aż dotąd. Ten przez swoje wzorki staje się oryginalny.

Koszulka- spodobała mi się na stronie sklepu, a że, była przecena to z niej skorzystałam.



Share this:

CONVERSATION

11 komentarze:

  1. Długo szukałam porządnego paska do spodni. Teraz już wiem gdzie mogę go kupić. Obserwuję :)
    Pozdrawiam,
    Mój blog<-- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się plecaczek :) jakoś nigdy nie byłam do nich przekonana, ale tego prostota jest genialna, a do tego ta czerń <3 buciki też super. Bardzo lubię Reeboki, świetna jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulka jest wspaniała <3 Bardzo podoba mi się haul

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także ostatnio kupiłam te buty tylko w kolorze czarnym z białym i je uwielbiam <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki ciekawy zestaw ogólnie tu przedstawiasz, Super piszesz post.

    OdpowiedzUsuń
  6. torebka i pasek skradły moje serce! poluję na własnie taki pasek ale bigdzie nie moglam znalezc...
    obserwuję, świetny blog :*


    http://ink-your-think.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko mi się podoba!
    https://mariemysliwiec.blogspot.com/2017/07/july-photo-mix.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczególnie podobają mi się buty bo sama jestem na etapie poszukiwań podobnych. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny plecak. Nie mam jednak odwagi na kupienie plecaka, zawsze wybieram torby

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy :D
    teraz na wyprzedażach można nieźle się obłowić :D

    bardzo podoba mi się ten plecaczek i koszulka <3
    super !

    OdpowiedzUsuń