5 aplikacji na telefon | must have

Dziś nieco inny post niż zawsze. Trochę odmienności nie zaszkodzi, bo ile można czytać jedno i to samo. Dzisiaj przychodzę do was z pięcioma aplikacjami, które ułatwiają mi życie. Niektóre z nich są niezbędne nawet w wakacje.

1►
Na pierwszy ogień, pójdzie aplikacja TV Time". Zawsze miałam problem w zapamiętaniu, na jakim odcinku skończyłam, oglądając dany serial. Teraz dzięki tej aplikacji, mogę bez problemu oglądać kilka na raz i pamiętać, od którego odcinka zacząć.





2►
Niedawno odkryłam „Bilkom”, a to dlatego, że męczyło mnie, wchodzenie ciągle w przeglądarkę szukając połączeń. Dzięki tej aplikacji wszystko odbywa się szybciej.




3►
Kolejna aplikacja do poruszania się, ale komunikacją miejską. "Jak Dojadę". Dzięki temu mam czarno na białym, jaki tramwaj/ autobus jedzie i o jakiej godzinie. 



4►
"Pinterest" chyba każdy zna.  Wchodzę tam, gdy potrzebuje inspiracji np. do wpisu na bloga. Jest to skarbnica cudnych zdjęć, trzeba tylko umieć dobrze szukać.









5►
Ostania już aplikacja to "VSCOCAM". Każdemu znana, to właśnie w niej obrabiam większość zdjęć. 





Mam nadzieję, że jest tu jakaś nowa aplikacja, której jeszcze nie znaliście. Kończąc tego posta mam pytanie, czy jesteście za relacjami w postaci filmiku? Piszcie w komentarzach co o tym sądzicie.

PS: Wybiło 100 obserwatorów. Nadeszła pora aby założyć snapa, aby mieć lepszy z wami kontakt.




Share this:

CONVERSATION

12 komentarze:

  1. Super wpis, z dwóch apek korzystałam wcześniej, pozostałymi się zainteresuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie 'jak dojadę' jest na pierwszym miejscu ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę riverdale, mój ukochany serial :)
    A wpis super, same pożyteczne aplikacje;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tych aplikacji używam jedynie jak dojade :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O ta aplikacja z serialami mnie się mega przyda, zawsze zapominam gdzie skończyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwie ostatnie aplikacje świetne .<3.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super aplikacje, część z nich też używam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, nie używam żadnej z nich ale to pewnie przez to, że ogólnie jestem minimalistką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bilkom i pinterest to moje ulubione aplikacje ♥

    https://huraganrozdzialow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hm kiedyś pobrałem tą pinterest ale nią usunąłem bo dziwna mi się wydawała, ale chyba nią znów pobiorę zobaczę nią

    OdpowiedzUsuń