Wiara

"Człowiek jest stworzony ,aby przekraczać siebie."


Gdy zbyt długo kroczymy za głosem innych, usypiamy nasz potencjał i zdolności pod jedną wielką warstwą kurzu nabywając je w między czasie. Niczym jedna wielka dziura do,której wpadają wszystkie nasze możliwości. Lecz ich nie widzimy. Rozmawiając z wieloma osobami i uświadamiając im, że mają talenty ich reakcja była przecząca.  "Ja nie mam żądnego talentu, o czym ty mówisz".  Jest to szok, że coraz więcej ludzi przestaje w siebie wierzyć. W to jaki posiadają potencjał. 
Najczęstszymi powodami jest:

  • Niskie poczucie własnej wartości.
  • Pff, przecież każdy tak potrafi.
  • To nic wyjątkowego.
  • Dostosowywanie się do innych.
  • Porównywanie się.





















Wiara w siebie jest bardzo ważna. Ona sprawia,że staramy się. Dążymy do celu mając z tego satysfakcje. Byłam człowiekiem nieśmiałym i bojącym się nowych doświadczeń. Z roku na rok zmieniło się to. Nowe otoczenie,ludzie,wydarzenia. Dały mi inny obraz na świat. Przede wszystkim odkryłam co sprawiało, że czułam się gorsza. Przestałam porównywać się do innych co sprawiło, że sama oświetlałam sobie drogę do celu. Uświadomiłam sobie, że jestem jedna w swoim rodzaju i nie ma drugiej takiej samej dziewczyny. Następnym krokiem było poczucie własnej wartości. Ten etap był już nieco dłuższy ale osiągnęłam to co oczekiwałam.



















Stałam się bardziej pewna siebie. Teraz twardo stąpam do celów. Wiele już osiągnęłam i mam nadzieje, że wiele przede mną. Gdyby spojrzeć przez chwilę w przeszłość wiele przeżyłam i teraz świat stoi przede mną otworem jak i przed Wami. Boisz się nowych przeżyć? Obawiasz się, że upadniesz i sukcesu nie będzie. Czasem warto chodź trochę dać z siebie i mieć satysfakcje. Życie jest zbyt piękne by bać się i chować w ukryciu.




Zdjęcia  wykonała :  beatapilarska.blogspot.com




Share this:

CONVERSATION

26 komentarze:

  1. Ja do niedawna właśnie nie wierzyłam w siebie, teraz to zmieniam i myślę, że idzie mi całkiem nieźle :)

    rougeper.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Małymi kroczkami buduję to wiarę, dzięki wierze w coś większego i wspanialszego niż istota ludzka. Zgadzam się z Tobą, należy dbać o właśnie tą dziedzinę życia. O własne jestestwo. Jesteś taka śliczna, taka urocza! Cudowne zdjęcia i te usta!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post! Przepiękne zdjęcia ♥
    Pozdrawiam!
    http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiara w siebie jest najważniejsza i nie powinniśmy porównywać się do innych, bo każdy miał inny start i każdy zmierza gdzie indziej.
    Ładne zdjęcia :)

    http://momentforme-jessica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. czasami po wielu przezyciach to ciezko uwierzyc w siebie i isc dalej
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz na bardzo młodziutką, a piszesz naprawdę dojrzale :-). Zdjęcia bardzo ładne. ;-)
    Też miałam problem z samooceną i wielokrotnie porównywałam się do innych. Wydawało mi się, że mam najgorzej i że wszyscy dostają wszystko gotowe na tacy. Teraz nie analizuję już życia innych i wiem, że też jest we mnie coś, co jest "OKEJ" hihi :) http://glamlipstick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może aż bardzo młodziutką nie.Jesteśmy rówieśniczkami. Dziękuję za szczery komentarz.

      Usuń
  7. Wiara w siebie to bardzo ważna rzecz...
    Bardzo fajny blog i ładne zdjęcia!

    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację-wiara w siebie jest bardzo ważna.
    Jeśli my sami w siebie nie uwierzymy, nikt tego nie zrobi.
    Zaobserwowałam bloga, więc będę wpadać częściej.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Także uważam, że życie jest zbyt piękne i krótkie aby żyć w ukryciu. Warto się pokazać, może akurat ktoś nas zauważy, poznamy przyjaciela, ktoś się w nas zakocha, zrobimy karierę... :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiara w siebie jest chyba najważniejsza i od tego powinniśmy zacząć jeśli naprawdę chcemy coś osiągnąć :)

    Pozdrawiam i zapraszam
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację! To właśnie porównywanie się do innych, odbiera wiarę w siebie...
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, zostałaś nominowana do LBA :) Wpadaj do mnie po pytania i daj znać,bo chcę poznać Twoje odpowiedzi! Pozdrawiam http://dziewczynawelcome.blogspot.com/2016/05/liebster-blog-award-5.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz przepiękna,subtelną buźkę. :)
    Śliczne zdjęcia. :)
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/05/czerwone-szpilki.html

    Zapraszam również do polubienia mojego fanpage:
    https://web.facebook.com/Stylistfashioon/?ref=aymt_homepage_panel

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo osób uważa, że nic nie potrafią, ale jakby zmienili tok myślenia, mogliby pokonać największą przeszkodę.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten post motywuje mnie do działania, dziękuję:)
    http://fangirlonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie opisałaś to. Aż motywuje.
    A tak przy okazji śliczne włosy! ♥

    weronika-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się całkowicie, miałam tak samo!
    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piszesz o sobie I doceniam to ale orzerażają mnie niektóre komentarze. Przecież to takie oczywiste, jak to możliwe, że są ludzie, którzy "dopiero teraz" to zrozumieli? Rzeczywiscie masz wyjątkową urodę...niebanalnie tendencyjną rzekłbym ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piszesz o sobie I doceniam to ale orzerażają mnie niektóre komentarze. Przecież to takie oczywiste, jak to możliwe, że są ludzie, którzy "dopiero teraz" to zrozumieli? Rzeczywiscie masz wyjątkową urodę...niebanalnie tendencyjną rzekłbym ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej :) zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Więcej informacji u mnie.
    Zapraszam http://lifestyle-by-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny post. :- ) Pozdrawiam!

    http://wwww.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaczytałam się ostatnio w książce Beaty Pawlikowskiej "W dżungli podświadomości". Pani Beata wyjaśnia tam, dlaczego tak jest, że większość ludzi z Europy ma trudności m.in. z wiarą we własne możliwości i w to, że mogą osiągnąć coś dobrego. Polecam:) BTW, Alicjo, masz piękne włosy:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dobrze piszesz ! Życie jest za krótkie by być nieśmiałym i nie wierzyć w siebie samego :) Trzeba być szczęśliwym i nie zważać na innych :D

    OdpowiedzUsuń